سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرجس
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 مرداد 16 توسط قاسم باقرنژاد | نظر بدهید

همیشه راه بر آمدنت هموار است همیشه رودها جوشان و خروشانند تا تو گلى بر آب‏ها جارى کنى. نور تمام ستاره‏ها تویى که روشن‏تر از فرشته‏هایى، و تو در پایان آن همه گل‏ها، رنگ‏هایى از فرش آسمانى.
روزى عشق‏ها لبریز خواهد شد و تو به تکیه‏گاه هستى پیوند خواهى خورد. روزى تمام گل‏ها همیشه بهار خواهند شد، و شقایق‏ها به امید دیدن تو شکوفه کرده و نگارها به خاطر تو ترانه خواهند خواند. اینک نسیم بهار تنها به یاد تو بر ما مى‏وزد و دریا به یاد تو به ساحل سر مى‏زند و چشمان ما به خاطر تو سوى دیدن دارند. کاش همین روزهای مهمانی خدا طلوع مى‏کردى و چشمان منتظران را از انتظار نجات مى‏دادى. امشب و هر شب جهان از بوى عطر تو آکنده است. تو در آینه دل‏ها جا دارى، اى تنهاترین طلوع من، اى تنهاترین ظهور من!




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 مرداد 11 توسط قاسم باقرنژاد | نظر

اى دلدار! اى محبوب عاشقان! اى یار! اى برترین یار! از آن زمان که مردمان، قابلیت تنفس و زندگى در حضور تو را از دست دادند، بر جان هر فرزانه‏اى آتشى در افتاد که همه وجودش را خاکستر کرد. همچنان که امروزه روز، نیز، پروانه‏هاى دلسوخته عشق تو، گرداگرد شمع یاد و نام تو مى‏چرخند و بر زبان همه عاشقان، نام تو مى‏درخشد اى مولا!
اى کاش، پیشینیان مى‏دانستند که در حضور تو چگونه باید باشند، تا ما را به غیبت رویت مبتلا نکنند! و اى کاش ما بتوانیم عوامل بازدارنده ظهورت را بازشناسیم و با زدودن آنها، دست به کارى بیازیم که خداوند دانا، به ما لیاقت دیدارت را اى مولا، عنایت فرماید.
اى گل پنهان! عطر و رنگ و طراوت والایى تو، همچنان از پسِ پرده، ما را مى‏نوازد و خشنود مى‏سازد و ما ضمن تلاش براى جستجو و دستیابى به صلاحیتى که به منظور بهره‏ورى از حضورت لازم است، پیوسته دستى بر آسمان مى‏گشاییم و از پروردگارمان مى‏خواهیم که وجود مقدس تو را در کمال سلامت و استوارى، براى پراکندن رایحه والاى ولایت، در این دیار آفتاب‏خیز، پایدار فرماید و دل‏ها و دیده‏هاى ما، هر چه زودتر به شرف دیدار دلدار نایل آید و شفا یابد.




نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مرداد 8 توسط قاسم باقرنژاد | نظر بدهید

 

السلام علیک یا بقیه الله

 

           

 

 خدایا !

 

 درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان!  آمین یا رب العالمین

 




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.