سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرجس
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86 اردیبهشت 16 توسط قاسم باقرنژاد | نظر بدهید

بى رحمى و ترحّم

در شب معراج از دوزخ آگاهى یافتم، زنى را دیدم که در عذاب است. از گناهش سؤال کردم. پاسخ داده شد که او گربه اى را محکم بست، در حالى که نه به آن حیوان خوراکى داد و نه آبى نوشاند و آزادش هم نکرد تا خود در روى زمین چیزى را بیابد و بخورد و با این حال ماند تا مُرد.
    خداوند این زن را به خاطر آن گناه، عذاب کرده است. و از بهشت آگاهى یافتم، زن آلوده دامنى را دیدم و از وضعش سؤال کردم. پاسخ داده شد این زن به سگى گذر کرد، در حالى که از عطش، زبانش را از دهان بیرون آورده بود، او پارچه پیرهنش را در چاهى فرو برد، پس آن پارچه را در دهان سگ چلاند تا آن حیوان سیراب شد، خداوند گناه آن زن را به خاطر این کار بخشید

بدترین جهنّمى

همانا اهل جهنّم از بوى گند عالمى که به علمش عمل نکرده رنج مىبرند، و از اهل دوزخ پشیمانى و حسرت آن کس سختتر است که در دنیا بنده اى را به سوى خدا خوانده و او پذیرفته و خدا را اطاعت کرده و خداوند او را به بهشت درآورده، ولى خودِ دعوت کننده را به سبب عمل نکردن به علمش به دوزخ انداخته است.

سه‌ صفت‌

 سه‌ صفت‌ است‌ که‌ هر که‌ یکى‌ از آنها در او نیست‌ سگ‌ بر او شرف‌ دارد : تقوایى‌ که‌ وى‌ را از محرمات‌ خدا مانع‌ شود ، یا حلمى‌ که‌ به‌ وسیله‌ آن‌ جهالت‌ جاهلى‌ را دفع‌ نماید ، یا اخلاق‌ نیکى‌ که‌ به‌ وسیله‌ آن‌ با مردم‌ زندگى‌ کند .

برایم دعا کنید




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.